BBM3410/18: Tak Kenal Maka Tak Cinta.

Nama saya Nur Anis Amirah Binti Ahmad Shukri.

Boleh panggil saya Anis.

Umur saya 23 tahun..muda lagi kan..ehem2

nanti ada la tu yang tanya..orang mana ni yang cantik sangat..? (nampak tak tuan bolg suka perasan)

tapi #adakukesah..

Saya orang Selangor. (alamat rumah tu rahsia kang ramai lak yang beratur depan rumah nak masuk 

meminang) huhuhuhu..

Saya ni masih belajar tau..hehehe

Saya belajar dekat UPM, Kos Bahasa dan Linguistik Melayu. 

Haa.!! Fakulti mana tu.?

Fakulti Bahasa Moden dan Komunikasi

Mesti nanti ada yang tanya tahun berapakan??

Meh nak jawab siap-siap... tahun akhir.. kalau orang jawa cakap "final year student". hahaha

Belajar dekat UPM ni best.. best sangat..tak boleh digambar dengan kata-kata..hanya yang merasai 

saja yang tau..hahahahaha jiwamg lak dah aihh...

Lagi best kalau korang ambil subjek multimedia dalam bahasaa dengan Prof Normaliza..memang 

happy sampai pening...hehehe.. Prof yang kecik molek, cute, baik, happy dan yang paling pentinggg

haaaaaaaaaa prof tu sentiasa kelihatan muda jelita...

Kalau nak tahu rahsia muda jelita, sila la cari tuan empunya badan..sebab saya pun tak tahu

rahsianyaa...hahahaha


berhenti sini dulu laa.. nanti kita sembang2 lagi..

byeeee..

Terima kasih sebab sudi baca post saya..mmuahh..


Comments

Popular posts from this blog

BBM3410/18: Proses Photoshop