BBM3410: Apa Khabar Projek Tahun Akhir.?

Assalamualaikum semua..🤗

Hari ni nak cerita pasal projek tahun akhir..
Nama gelemor dia PITA...

Bukan cacing PITA tau..
 
PITA ni semua pelajar tahun akhir kena buat..wajib !!
Kalau tak..tak boleh konvo..

Apa jadi kalau tak boleh konvo..??
Haaa kau tanya apa jadi.!! 
Jadinya kau tak lulus la dgree...
Sia2 jela kau belajar 3 tahun setangah..

Jadi PITA tu penting.! 
PENTING ANAK2..
Wajib siap...!!

Masalah saya sekarang, projek saya tu semua dah siap...kecuali sorotan kajian..

Sekarang saya dah jumpa 14 sorotan kajian
Nak lagi 6 sorotan kajian..
Tapi saya tak jumpa. 😢

Apa tu sorotan kajian?

Sorotan tu hasil kajian lepas..yang orang lain buat..
Sorotan kajian tu mesti ada kaitan dengan kajian kita juga k..

Bukan sesuka hati..!!

Prof nak PITA tu 17.10.2018
Minggu depannnn 😲..

Apa nak jadi sorotan saya ni...???😢

Prof yang cantik..saya ni pelajar PITA bawah seliaan prof tau..

Prof sudi tak nak kurangkan jumlah sorotan tu.? 👉👈😔

Sudi laa..sudi ae prof...

Saya bukan tak redha prof, saya tengah redha ni..

Tapii..

Hmm tu la masalah saya..😭

Tak pe la kalau prof tak sudi...

Saya akan buat sebaik mungkin..💪💪

Demi sayang saya dekat prof..hahaha mmmuahh 😘

Dalam kelas hari tu prof ada cakap..
Kalau anak2 prof teringin atau nak apa2 mesti prof bagikan..takut terkilan..

Prof2..

Kalau saya teringin nak makan sama2 dengan prof...
Prof tunaikan tak..?👉👈🙈

Bye2..❤⚘


Comments

Popular posts from this blog

BBM3410/18: Proses Photoshop