BBM3410/18: LEMAS.!

Haaaaa apa pulak yang lemas ni..???




Ni haa aku g jln2 cuci mata dkt KipMall Bangi..
Baju dkt sana murah gila weii...nasib baik la dkt sana tak boleh beli guna kad...kalau tak licin duit aku...
Hahahahaha 😅..


Kalau korg suka pakai kain kn..p la cari dkt situ...mcm2 fasion ada..lawa2...kain pun ok...



Utk laki yang suka sangat pakai kurta..dkt sana mcm2 pilihan... aku ada beli 1 baju kurta utk pak aku...
Kain dia selesa..tak panas....ok laa untuk pakai g masjid..


Tapiiiii....


Bukan tu yang aku nak cerita...


Aku nak cerita pasal lif dkt situ...kalau korg pegi nasihat aku jangan la naik lif...guna jela tangga...



Nak dijadikan cerita aku nak g surau...surau dkt b2...

Sbb kn sorg tak berani la turun tangga...takut...
Dgn muka redha naik laa lif..masuk2 lif tu niat nak turun bawah tup tup lif naik atas sampai tingkat 6 lak tu...Aku dari tingkat 2..

Lif dah la tak ada aircond..sempit...ramai lak manusia yang naik...


Sampai tingkat 5 pintu lif tak terbuka..tak turun tak naik.. apa kau rasa..??

Weiiiii dan2 aku rasa oksigen tak ada..tak boleh nak nafas..

Panik gilaaaa....

Dalam otak mcm2 fikir..
10 minit lepas tu terbuka..dan aku la org pertama turun..dgn lutut menggigil...org lain tenang je mungkin dah biasa kot..


Taubat ehh tak nak dah naik lif dkt situ..rela aku turun naik tangga..daripada mati tenganga dlm lif...


Agak2 kalau lepas 10 minit tak buka lagi..mungkin aku org pertama mati..mati sebab panik..😩


Bye.!!






Comments

Popular posts from this blog

BBM3410/18: Proses Photoshop